زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اطلاع رسانی میشه و متقاضیا طبق این زمان بندی که حدودا در نیمه دوم اردیبهشت ماه هستش وارد لینک ثبت نام میشن و اطلاعات فردی و تحصیلی شون رو در فرم اینترنتی ثبت نام وارد می کنن .

 

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی ، تو دانشگاه های سراسری و آزاد برای بعضی رشته ها به صورت با کنکور و برای بقیه رشته ها بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه . بنابراین لازمه تا داوطلبای متقاضی هرکدوم از رشته های با آزمون و بدون آزمون این مقطع در دانشگاه های سراسری و هم چنین رشته های با آزمون دانشگاه آزاد برای ثبت نام در رشته مد نظرشون ، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام اینترنتی کنن .

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی 1400 ، دانشگاه های سراسری در رشته های با آزمونو بدون آزمون ، هم زمان با هم انجام میشه و داوطلبا موظفن تا در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام و انتخاب رشته این مقطع که از طرف سازمان سنجش اعلام میشه ، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنن .

اما خیلیا ، از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ بی اطلاعن و نمی دونن چه زمانی باید برای ثبت نام و انتخاب رشته خودشون اقدام کنن. به همین دلیل در این مقاله در مورد زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 توضیح دادیم . پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین !

 

 

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

سازمان سنجش هر سال ، طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رو اعلام می کنه . داوطلبا می تونن تموم مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته خودشون رو تا شروع مهلت ثبت نام آماده کرده و در تاریخ اعلام شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی کنن .

سال گذشته ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از 17 تا 23 اردیبهشت ماه انجام میشد و همه متقاضیای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در این بازه 6 روزه فرصت داشتن تا برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنن . هنوز زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم که طبق روال سال های گذشته این ثبت نام در اردیبهشت ماه انجام بشه . پیشنهاد می کنیم تا با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 مطلع بشین .

 

به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ ، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 همون طور که گفتیم ، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به طور مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه . فقط برای رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته بر اساس نتیجه کنکور داوطلبا صورت می گیره و شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی اجباره . ولی برای سایر رشته ها پذیرش به صورت بدون آزمون , بر اساس سوابق تحصیلی هستش .

بنابراین تموم متقاضیایی که تصمیم به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید در زمان مشخص شده از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.org اقدام به ثبت نام تو این دانشگاه کنن .

حتما بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

تمدید زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

هر سال ، داوطلبای زیادی در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی موفق به انجام ثبت نامشون نمیشن و تصمیم به ثبت نام ، در مهلت مجدد ثبت نام دارن . معمولا سازمان سنجش به خاطر تقاضای زیاد داوطلبا مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، چند روزی رو برای این کار در نظر می گیره .

 

به محض مشخص شدن زمان تمدید ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ ، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

 

 در کنار ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهتره تا شانس خودتون رو برای ثبت نام تو مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی هم امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

اگه در مورد زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 سوالی داشتین ، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در تماس باشین و همه سوالاتتون رو از مشاورای مجرب و حرفه ای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین . همچنین می تونین در صورت تمایل ثبت نامتون رو به مشاورای این مرکز بسپارین تا تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته رو بدون هیچ خطایی براتون انجام بدن .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا دهه دوم اردیبهشت ماه انجام میشه که تاریخ دقیق اون در متن مقاله گفته شده .

2- ✔️ انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی در چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی همزمان با ثبت نام این مقطع انجام میشه که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ داوطلبایی که از ثبت نام کاردانی به کارشناسی جا موندن چی کار می تونن بکنن ؟

✔️ معمولا مهلت مجددی برای این دسته از داوطلبا در نظر گرفته میشه که به محض اعلام شدن این مهلت در همین مقاله اطلاع رسانی میشه .

منبع :  زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: